V Datonetu neznáme odpovědi na všechno. Řešili jsme ovšem už spoustu dotazů k našim službám. K těm nejčastějším jsme se rozhodli přidat i odpovědi. Vzhledem k tomu, že neustále rosteme, otázek přibývá. Postupně tak přidáváme řešení nových problémů, které řešíte nejčastěji.
PLATFORMA | OPERAČNÍ SYSTÉM | KDE DOSTANETE |
---|---|---|
PC/Mac | Windows Mac OS X Linux | |
Android mobil/tablet | Android 4.1+ | Stahujte z Google Play |
Apple iPhone/iPad | iOS 7.1+ | Stahujte z iTunes App Store |
Windows Phone | 8+ | Stahujte z Microsoft Store |
Apple TV (4K) | tvOS 11+ | Stahujte z iTunes App Store |
Set-top Box | Datonet TV box | Kontaktujte Datonet |
TV Samsung | Smart TV modely 2012 až 2018 | Instalujte ze Samsung Apps přímo z televize viz návod pro modely 2012-15 aTizen 2015 a výše |
TV LG | NetCast modely 2012 a 2013, WebOS 2014 až 2018 | Instalujte z aplikačního obchodu přímo v televizi viz návod |
TV Panasonic | Panasonic VIERA | Instalujte z Panasonic Smart TV market viz návod Více informací |
Pokud máte jakékoliv nesrovnalosti nebo dotazy k vyúčtování, kontaktujte nás vždy na telefonním čísle +420 325 519 000 nebo e-mailem info ´zavináč´ datonet.cz.
Vyžádejte si od současného operátora přenosový kód a pak nás kontaktujte na naší zákaznické lince +420 325 519 000.
Máte na výběr ze dvou možností.
Reklamaci je zákazník povinen podat písemně, tzn. e-mailem nebo poštou. Datonet má na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů. V ní vám odpovíme.
Nejdříve původní majitel provede výpověď z důvodu převodu služby na jiného majitele. Nový účastník podepíše "Smlouvu o využívání služeb sítě Datonet". Postup můžete konzultovat telefonicky na +420 325 519 000 nebo osobně v naší kanceláři.
Ukončení služeb Datonetu je možné pouze písemnou formou. Vyplňte formulář "Výpověď" a pošlete nám ho nebo s ním přijďte osobně do naší kanceláře.
Naše zařízení nám vracíte pouze osobně. Demontáž provádí náš technik nebo sám zákazník.
V Datonetu zapojujeme internetové služby my. Po sepsání smlouvy si objednáte technika, který vám v domluvenou hodinu přijde nainstalovat zařízení, přes které se pak připojíte k internetu.
Stačí, když v sekci "Podpora" otevřete oddíl "Ceník a dokumenty".
Zkontrolujte, jestli platba z upomínky je z vaší strany opravdu uhrazena a jestli je opatřena správnými variabilními symboly. Faktura musí být hrazena s příslušnými číselnými kódy, což je buď číslo zákazníka nebo číslo faktury. Pokud platba z účtu odešla a byla opatřena správným variabilním symbolem, kontaktujte nás na +420 325 519 000. Připravte si, prosím informaci, kdy a z jakého účtu jste platili, abychom mohli platbu dohledat.
Nejdříve nás prosím kontaktujte. Společně ověříme, jestli v nové lokalitě můžeme nabídnout stejné služby, jaké aktuálně využíváte. Pak vyplníte formulář "Dodatek o změně místa" a následně provedeme instalaci služby.
Po-Pá: 8:00 do 20:00 hodin (obchodní dotazy jen do 17:00 hodin)
So-Ne a státní svátky: 9:00 do 18:00 hodin
325 519 000 info@datonet.czOzveme se vám do 24 hodin.